Regulamin zakup├│w

REGULAMIN

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Niniejszy Regulamin okre┼Ťla zasady korzystania ze sklepu internetowego dost─Öpnego pod adresem www.oliviaplum.pl (zwany w dalszej cz─Ö┼Ťci ÔÇ×SklepemÔÇŁ), za po┼Ťrednictwem kt├│rego sprzedawane s─ů artyku┼éy znajduj─ůce si─Ö w ofercie sklepu (zwane w dalszej cz─Ö┼Ťci ÔÇ×Towarem/amiÔÇŁ).
    2. ┬áSklep Internetowy prowadzony jest przez Ann─Ö ┼Üliwi┼äsk─ů prowadz─ůc─ů dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů pod firm─ů PLUM Anna ┼Üliwi┼äska, wpisan─ů do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia┼éalno┼Ťci Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra w┼éa┼Ťciwego ds. gospodarki, NIP 644 -302- 40- 20, REGON 240690250.
    3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi─ůzku z realizacj─ů postanowie┼ä niniejszego Regulaminu jest PLUM Anna ┼Üliwi┼äska, NIP 644- 302- 40- 20, REGON 240690250.
    4. Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich u┼╝ytkownik├│w Sklepu oraz okre┼Ťla zasady dokonywania rejestracji i korzystania ze Sklepu, warunki i zasady sk┼éadania drog─ů elektroniczn─ů zam├│wie┼ä Towar├│w dost─Öpnych w Sklepie oraz zasady zawierania um├│w sprzeda┼╝y Towar├│w z wykorzystaniem us┼éug ┼Ťwiadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
    5. Dost─Öp do Regulaminu ka┼╝dy u┼╝ytkownik Sklepu mo┼╝e uzyska─ç w dowolnym momencie, poprzez ÔÇ×klikni─ÖcieÔÇŁ linku ÔÇ×RegulaminÔÇŁ umieszczonego na stronie Sklepu.
    6. ┬áZa tre┼Ťci zamieszczone na stronie internetowej Sklepu odpowiedzialny jest Sprzedawca, z kt├│rym mo┼╝na kontaktowa─ç si─Ö drog─ů pocztow─ů, wysy┼éaj─ůc korespondencj─Ö na adres siedziby Sprzedawcy, wymieniony w pkt 2 powy┼╝ej, b─ůd┼║ poprzez przes┼éanie poczty elektronicznej na adres e-mail: hello@oliviaplum.com
    7. Prezentowane na stronie Sklepu informacje na temat Towar├│w oraz ich ceny dotycz─ů wy┼é─ůcznie sprzeda┼╝y prowadzonej za po┼Ťrednictwem Sklepu.
    8. Informacje o Towarach w Sklepie m.in. opisy, ceny stanowi─ů zaproszenie do zawarcia umowy sprzeda┼╝y w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
    9. Sprzeda┼╝ odbywa si─Ö poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odleg┼éo┼Ť─ç.
    10. Dokonywanie zamówień w Sklepie Internetowym jest możliwe przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.
    11. ┬áTowar nabywany za po┼Ťrednictwem Sklepu dostarczany jest do miejsca i pod adres wskazany w zam├│wieniu.
    12. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za zak┼é├│cenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane si┼é─ů wy┼╝sz─ů, niedozwolonym dzia┼éaniem os├│b trzecich lub niekompatybilno┼Ťci─ů Sklepu internetowego z infrastruktur─ů techniczn─ů Klienta.
  2. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU
    1. Plum Anna ┼Üliwi┼äska umo┼╝liwia zawieranie um├│w sprzeda┼╝y Towar├│w za po┼Ťrednictwem sieci Internet oraz ┼Ťwiadczy inne us┼éugi przewidziane w niniejszym Regulaminie.
    2. Umowa sprzeda┼╝y towar├│w zawierana jest mi─Ödzy u┼╝ytkownikiem Sklepu (ÔÇ×KLIENTÔÇŁ), a Plum Anna ┼Üliwi┼äska z siedzib─ů w Krakowie.
    3. Klientem mo┼╝e by─ç zar├│wno przedsi─Öbiorca jak i Konsument. Konsumentem w rozumieniu niniejszego regulaminu jest osoba fizyczna dokonuj─ůca zakupu Towaru dla cel├│w niezwi─ůzanych bezpo┼Ťrednio z jej dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů lub zawodow─ů (ÔÇ×KonsumentÔÇŁ). Zam├│wienia wysy┼éane za granic─Ö mog─ů by─ç sk┼éadane tylko i wy┼é─ůcznie przez Konsumenta.
    4. Warunkiem rozpocz─Öcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie si─Ö z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
    5. Informacje podane przez Klienta w toku sk┼éadania zam├│wienia powinny by─ç zgodne z prawd─ů, aktualne oraz dok┼éadne. Plum Anna ┼Üliwi┼äska zastrzega sobie mo┼╝liwo┼Ť─ç odmowy realizacji zam├│wienia, w przypadku, gdy podane dane s─ů na tyle niedok┼éadne, ┼╝e uniemo┼╝liwiaj─ů realizacje zam├│wienia, w szczeg├│lno┼Ťci uniemo┼╝liwiaj─ů prawid┼éowe dor─Öczenie przesy┼éki. Przed odmow─ů realizacji Plum Anna ┼Üliwi┼äska podejmie pr├│b─Ö kontaktu z Klientem w celu ustalenia danych w zakresie umo┼╝liwiaj─ůcym zrealizowanie zam├│wienia.
    6. Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç sk┼éadania zam├│wie┼ä jednorazowych bez rejestracji lub dokonania rejestracji poprzez za┼éo┼╝enie Konta Klienta.
    7. Rejestracja i utworzenie Konta Klienta w Sklepie dokonywane s─ů jednorazowo. W celu zalogowania si─Ö na stronie Sklepu nale┼╝y korzysta─ç z nazwy u┼╝ytkownika i has┼éa ustalonych podczas rejestracji. Nazwa u┼╝ytkownika i has┼éo maj─ů charakter poufny. Klient po prawid┼éowym zalogowaniu si─Ö do Konta w Sklepie ma mo┼╝liwo┼Ť─ç aktualizacji danych.
    8. Sklep podejmuje wszelkie mo┼╝liwe i nakazane odpowiednimi przepisami prawa ┼Ťrodki techniczne i organizacyjne s┼éu┼╝─ůce ochronie danych osobowych Klient├│w, w szczeg├│lno┼Ťci zapobiegaj─ůce pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupowa┼╝nione danych podawanych podczas rejestracji.
    9. Klient, kt├│ry skorzysta┼é ze Sklepu, zobowi─ůzany jest do:
      1. niedostarczania i nieprzekazywania tre┼Ťci zabronionych przez przepisy prawa;
      2. korzystania ze Sklepu w spos├│b nie zak┼é├│caj─ůcy jego funkcjonowania;
      3. nierozsyłania i nieumieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej;
      4. korzystania ze Sklepu w spos├│b nieuci─ů┼╝liwy dla innych klient├│w oraz dla Administratora Sklepu;
      5. korzystania z tre┼Ťci zamieszczonych na stronach sklepu do u┼╝ytku w┼éasnego.
  3. CENA I TOWAR
    1. Sprzedawca zamieszcza wszelkie informacje dotycz─ůce istotnych w┼éa┼Ťciwo┼Ťci Towar├│w na stronie sklepu w postaci opisu ka┼╝dego artyku┼éu wraz z jego zdj─Öciem.
    2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie jej składniki, w tym VAT, cła, podatki. Cena nie zawiera w sobie ewentualnych kosztów dostawy.
    3. Zmiany cen Towar├│w, wprowadzane przez Sprzedawc─Ö, nie b─Öd─ů dotyczy┼éy um├│w zawartych przed ich wprowadzeniem, tak┼╝e w przypadku, je┼Ťli do tego czasu nie zosta┼éy one wykonane.
    4. Sprzedawca mo┼╝e dokonywa─ç za po┼Ťrednictwem Sklepu sprzeda┼╝y obj─Ötej akcjami promocyjnymi Sprzedawcy (np. wyprzeda┼╝e, obni┼╝ki cen, sprzeda┼╝ obj─Öta voucherami itp.). Szczeg├│┼éowe zasady akcji promocyjnych b─Öd─ů ka┼╝dorazowo og┼éaszane przez Sprzedawc─Ö w publikacjach reguluj─ůcych ich przebieg i czas trwania.
    5. Warunkami sprzeda┼╝y promocyjnej nie b─Öd─ů obj─Öte transakcje, kt├│re zosta┼éy zawarte przed rozpocz─Öciem akcji promocyjnej, tak┼╝e w przypadku, je┼Ťli do tego czasu nie zosta┼éy one wykonane.
  4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDA┼╗Y
    1. Zawarcie umowy następuje na podstawie każdorazowo składanego zamówienia Klienta.
    2. Zam├│wienia od klient├│w s─ů przyjmowane za po┼Ťrednictwem strony internetowej Sklepu.
    3. Złożenie zamówienia jest możliwe po:
      1. prawid┼éowym wype┼énieniu formularza rejestracyjnego znajduj─ůcego si─Ö na stronie Sklepu i za┼éo┼╝eniu Konta w Sklepie, je┼Ťli Klient wyrazi ch─Ö─ç dokonania rejestracji;
      2. zapoznaniu si─Ö i zaakceptowaniu regulaminu;
      3. wype┼énieniu formularza zam├│wienia na stronie Sklepu i wys┼éaniu go do Sklepu poprzez naci┼Ťni─Öcie przycisku ÔÇ×Zam├│w i Zap┼éa─çÔÇŁ po zalogowaniu do Konta Klienta, b─ůd┼║ w przypadku nieposiadania takiego Konta ÔÇô wype┼énieniu i przes┼éaniu formularza zam├│wienia jednorazowego.
    4. Podczas przegl─ůdania oferty Sklepu, Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç wyboru Towar├│w, kt├│re chce zakupi─ç poprzez naci┼Ťni─Öcie przycisku ÔÇ×do KoszykaÔÇŁ. Po wybraniu Towar├│w i przej┼Ťciu do Koszyka Klienta, Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç z┼éo┼╝enia zam├│wienia na wybrane przez siebie Towary.
    5. W zam├│wieniu Klient dokonuje w szczeg├│lno┼Ťci:
      1. wyboru asortymentu i ilo┼Ťci sztuk zamawianych Towar├│w;
      2. podania swoich danych osobowych oraz adresu dostawy, o ile klient nie dokonał rejestracji w sklepie;
      3. wyboru potwierdzenia transakcji (paragon fiskalny, faktura VAT);
      4. wyboru formy p┼éatno┼Ťci.
    6. Do momentu zatwierdzenia wyboru Towar├│w przyciskiem ÔÇ×Zam├│w i Zap┼éa─çÔÇŁ Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç dokonywania zmian i modyfikacji Towar├│w w zam├│wieniu, jak i danych teleadresowych do wysy┼éki lub faktury. Zatwierdzenie przez Klienta zam├│wienia poprzez u┼╝ycie przycisku ÔÇ×Zam├│w i zap┼éa─çÔÇŁ jest r├│wnoznaczne z akceptacj─ů obowi─ůzku dokonania zap┼éaty ceny Towar├│w oraz koszt├│w ich dostawy, o czym Klient zostaje poinformowany bezpo┼Ťrednio przed zatwierdzeniem zam├│wienia.
    7. Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym b─ůd┼║ formularzu zam├│wienia jest niezb─Ödne do przeprowadzenia transakcji. Klient zobowi─ůzany jest poda─ç prawid┼éowe dane umo┼╝liwiaj─ůce kontakt i dostarczenie mu zam├│wionego towaru.
    8. Zatwierdzenie przez Klienta zam├│wienia zgodnie z pkt 6 powy┼╝ej stanowi ofert─Ö Klienta z┼éo┼╝on─ů Plum Anna ┼Üliwi┼äska co do zawarcia umowy sprzeda┼╝y, zgodnie z tre┼Ťci─ů zam├│wienia oraz niniejszym Regulaminem.
    9. W momencie z┼éo┼╝enia zam├│wienia zgodnie z pkt 6 powy┼╝ej, Klient otrzyma na podany adres e-mail wiadomo┼Ť─ç zawieraj─ůc─ů informacje dotycz─ůce z┼éo┼╝onego zam├│wienia, ilo┼Ťci zam├│wionych Towar├│w, warto┼Ťci zam├│wienia, wybranego rodzaju dostawy i p┼éatno┼Ťci oraz danych teleadresowych Klienta, Sklepu a tak┼╝e informacje o procedurze sk┼éadania reklamacji co do Towar├│w oraz o uprawnieniu Klienta do odst─ůpienia od umowy sprzeda┼╝y. Wskazanie wy┼╝ej stanowi potwierdzenie otrzymania przez Sklep oferty zakupu Klienta. Po otrzymaniu ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia mi─Ödzy Klientem oraz Plum Anna ┼Üliwi┼äska umowy sprzeda┼╝y zam├│wionych przez Klienta towar├│w.
    10. Umowa sprzeda┼╝y zawierana jest w j─Özyku polskim, o tre┼Ťci zgodnej ze z┼éo┼╝onym zam├│wieniem i Regulaminem Sklepu.
  5. PŁATNOŚCI I DOSTAWA
    1. Sprzedawca udost─Öpnia Klientowi nast─Öpuj─ůce sposoby p┼éatno┼Ťci z tytu┼éu Umowy Sprzeda┼╝y
      1. przelewem elektronicznym za po┼Ťrednictwem serwisu Przelewy24┬á
      2. przelewem bankowym na zasadzie przedpłaty;
    2. Dostawa Towaru odbywa si─Ö na terenie Polski oraz EU.
    3. Dostawa Towaru do Klienta jest odp┼éatna, chyba ┼╝e Umowa Sprzeda┼╝y stanowi inaczej. Koszty dostawy Towaru (w tym op┼éaty za transport, dostarczenie i us┼éugi pocztowe) s─ů wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w trakcie sk┼éadania Zam├│wienia, w tym tak┼╝e w chwili wyra┼╝enia przez Klienta woli zwi─ůzania si─Ö Umow─ů Sprzeda┼╝y.
    4. Sprzedawca udost─Öpnia Klientowi nast─Öpuj─ůce sposoby dostawy lub odbioru Towaru:
      1. przesyłka paczkomatowa InPost na terytorium Polski;
      2. przesyłka kurierska
      3. odbiór osobisty 
    5. W przypadku p┼éatno┼Ťci przelewem na zasadzie przedp┼éaty Sprzedawca oczekiwa─ç b─Ödzie na wp┼éacenie nale┼╝no┼Ťci przez Klienta przez okres 7 dni od daty z┼éo┼╝enia zam├│wienia. Je┼╝eli kwota nale┼╝no┼Ťci za zakupione towary w w/w terminie nie wp┼éynie na konto serwisu Przelewy24 b─ůd┼║ na konto sprzedawcy, sprzedawca uprawniony b─Ödzie z┼éo┼╝y─ç Klientowi o┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu od umowy na zasadach og├│lnych.
    6. Cena przesyłki uzależniona jest od rodzaju wybranej przesyłki
    7. Faktura VAT jest przesyłana w formie elektronicznej na adres z zamówienia.
    8. Ewentualny zwrot p┼éatno┼Ťci dokonanych przez Klienta, w przypadku uwzgl─Ödnionych reklamacji b─ůd┼║ w zwi─ůzku z dokonanym zwrotem zakupionych Towar├│w, odbywa─ç si─Ö b─Ödzie za po┼Ťrednictwem tych samych sposob├│w p┼éatno┼Ťci, jakie zosta┼éy zastosowane przez Klienta przy wp┼éacaniu pieni─Ödzy za zakupione Towary, a wi─Öc w przypadku dokonania przez Klienta zap┼éaty przelewem bankowym ÔÇô zwrot nast─ůpi na konto bankowe, w przypadku zap┼éaty za po┼Ťrednictwem serwisu Przelewy24 ÔÇô zwrot nast─ůpi za po┼Ťrednictwem tego serwisu.
    9. Ca┼ékowity i maksymalny termin realizacji zam├│wienia nie powinien przekroczy─ç 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy sprzeda┼╝y. W przypadku zap┼éaty┬á przelewem bankowym na zasadzie przedp┼éaty termin realizacji zam├│wienia biegnie od dnia zaksi─Ögowania wp┼éaty na rachunku sprzedawcy, w przypadku p┼éatno┼Ťci dokonanej za po┼Ťrednictwem serwisu Przelewy24 ÔÇô od dnia zaksi─Ögowania p┼éatno┼Ťci na rachunku tego serwisu.
    10. Dostawa realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polski.
    11. Aktualne opcje dostaw zagranicznych wskazywane s─ů Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zak┼éadce informacyjnej dotycz─ůcej koszt├│w dostawy oraz w trakcie sk┼éadania Zam├│wienia, w tym tak┼╝e w chwili wyra┼╝enia przez Klienta woli zwi─ůzania si─Ö Umow─ů Sprzeda┼╝y.
  6. PRAWO ODST─äPIENIA OD UMOWY
    1. Klient b─Öd─ůcy konsumentem w rozumieniu odpowiednich przepis├│w prawa ma prawo odst─ůpi─ç od umowy sprzeda┼╝y bez podania przyczyny, na zasadach opisanych poni┼╝ej.
    2. ┬áTermin do odst─ůpienia od umowy sprzeda┼╝y Towar├│w wygasa po up┼éywie 14 dni od dnia, w kt├│rym Klient wszed┼é w posiadanie Towar├│w lub w kt├│rym osoba trzecia inna ni┼╝ przewo┼║nik i wskazana przez Klienta wesz┼éa w posiadanie Towar├│w.
    3. ┬áAby skorzysta─ç z prawa odst─ůpienia od umowy, Klient musi poinformowa─ç Sprzedawc─Ö o swojej decyzji o odst─ůpieniu od zawartej umowy w drodze jednoznacznego o┼Ťwiadczenia (na przyk┼éad pismo wys┼éane poczt─ů na adres: Plum Anna ┼Üliwi┼äska ul. Grzeg├│rzecka 67d/ 83, 31-559 Krak├│w lub poczt─ů elektroniczn─ů: hello@oliviaplum.com).
    4. ┬áKonsument mo┼╝e skorzysta─ç z wzoru formularza odst─ůpienia od umowy, jednak nie jest to obowi─ůzkowe.
    5. ┬áAby zachowa─ç termin do odst─ůpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wys┼éa┼é informacj─Ö dotycz─ůc─ů wykonania przys┼éuguj─ůcego mu prawa odst─ůpienia od umowy przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy.
    6. Odst─ůpienie przez Klienta od umowy zgodnie z postanowieniem jak w pkt.3 powy┼╝ej niniejszego regulaminu powoduje, ┼╝e umow─Ö uwa┼╝a si─Ö za niezawart─ů.
    7. W przypadku odst─ůpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta p┼éatno┼Ťci, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyj─ůtkiem dodatkowych koszt├│w wynikaj─ůcych z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego ni┼╝ najta┼äszy zwyk┼éy spos├│b dostarczenia oferowany przez Sprzedawc─Ö), niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym przypadku nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w kt├│rym Sprzedawca zosta┼é poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odst─ůpienia od umowy.
    8. Zwrot p┼éatno┼Ťci Klienta zostanie dokonamy przy u┼╝yciu takich samych sposob├│w p┼éatno┼Ťci, jakie zosta┼éy przez Klienta u┼╝yte w pierwotnej transakcji, chyba ┼╝e Klient wyra┼║nie zgodzi┼é si─Ö na inne rozwi─ůzanie; w ka┼╝dym przypadku Klienci nie ponios─ů op┼éat w zwi─ůzku z tym zwrotem.
    9. Sprzedawca mo┼╝e wstrzyma─ç si─Ö ze zwrotem p┼éatno┼Ťci do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia do Sklepu dowodu jej odes┼éania, w zale┼╝no┼Ťci od tego, kt├│re zdarzenie nast─ůpi wcze┼Ťniej.
    10. Klient zobowi─ůzany jest odes┼éa─ç lub przekaza─ç zakupione towary na adres Sprzedawcy, tj.: Plum Anna ┼Üliwi┼äska ul. Grzeg├│rzecka 67d/ 83, 31-559 Krak├│w, niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym razie nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 14 dni od dnia, w kt├│rym Klient poinformowa┼é Sprzedawc─Ö o odst─ůpieniu od zawartej umowy. Termin jest zachowany, je┼╝eli Klient ode┼Ťle zakupione towary przed up┼éywem terminu 14 dni.
    11. ┬áKlient ponosi bezpo┼Ťrednie koszty zwrotu zakupionych towar├│w.
    12. Zwrotu Towaru nale┼╝y w miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci dokona─ç wraz ze wszystkimi dokumentami do┼é─ůczonymi do Towaru, w tym faktur─ů VAT, je┼╝eli zosta┼éa ona wystawiona na rzecz Klienta, a tak┼╝e ÔÇô o ile to mo┼╝liwe ÔÇô w oryginalnym opakowaniu.
    13. W przypadku Towar├│w kosmetycznych, oraz ze wzgl─Ödu na charakter zakupionych Towar├│w prawo do odst─ůpienia od umowy, nie przys┼éuguje Klientowi w przypadku:
      1.  jeżeli opakowanie Towaru zostało otwarte po dostarczeniu, a otwarcie opakowania powoduje, że nie można zwrócić Towaru ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych;
      2. je┼Ťli zakupiony Towar zosta┼é wytworzony na indywidualne zam├│wienie Klienta zgodnie z jego wymaganiami.
    14. Prawo do odst─ůpienia od umowy, o kt├│rym mowa w pkt VI. regulaminu nie przys┼éuguje Klientowi nieb─Öd─ůcemu Konsumentem.
  7. REKLAMACJE TOWARÓW
    1. Klientowi przys┼éuguje prawo do z┼éo┼╝enia reklamacji w przypadku stwierdzenia niezgodno┼Ťci dostarczonego Towaru z umow─ů. Poczynaj─ůc od dnia 25 grudnia 2014 roku Klient uprawniony b─Ödzie do z┼éo┼╝enia reklamacji w przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej dostarczonego Towaru.
    2. Klientowi przys┼éuguje r├│wnie┼╝ prawo do z┼éo┼╝enia reklamacji w przypadku zaistnienia problem├│w wywo┼éanych niew┼éa┼Ťciwym dzia┼éaniem oprogramowania sklepu.
    3. Klienci powinni kierowa─ç ewentualne reklamacje za po┼Ťrednictwem poczty na adres: Plum Anna ┼Üliwi┼äska ul. Grzeg├│rzecka 67d/ 83, 31-559 Krak├│wz dopiskiem ÔÇ×Sklep internetowy ÔÇô reklamacjeÔÇŁ lub poczt─ů elektroniczn─ů na adres e-mail: hello@oliviaplum.com.
    4. Reklamacja winna zawiera─ç co najmniej: dane osobowe Klienta, dane kontaktowe, opis stwierdzonej wady Towaru lub nieprawid┼éowo┼Ťci w dzia┼éaniu oprogramowania sklepu, tre┼Ť─ç ┼╝─ůda┼ä reklamuj─ůcego. Je┼Ťli reklamacja dotyczy zakupionych w sklepie Towar├│w ÔÇô Klient winien przes┼éa─ç na koszt Sprzedawcy reklamowany Towar na adres Sprzedawcy, wskazany powy┼╝ej w pkt 3 regulaminu.
    5. Reklamacje rozpatrywane b─Öd─ů najp├│┼║niej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez Sprzedawc─Ö reklamacji. Je┼Ťli reklamowany Towar zostanie przes┼éany do Sprzedawcy w terminie p├│┼║niejszym, termin do rozpatrzenia reklamacji biegnie od daty nades┼éania reklamowanego Towaru.
    6. W przypadku uwzgl─Ödnienia reklamacji, reklamowany Towar zostanie stosownie do dyspozycji Klienta wymieniony na wolny od wad, nast─ůpi obni┼╝enie jego ceny lub zwrot ceny kupna (odst─ůpienie od umowy przez Klienta). W przypadku Towar├│w kosmetycznych niemo┼╝liwe jest dokonanie w reklamowanych Towarach usuni─Öcia ewentualnej wady Towaru (naprawa Towaru) i tej tre┼Ťci ┼╝─ůdanie reklamacyjne Klienta nie b─Ödzie mog┼éo by─ç uwzgl─Ödnione.
    7. W przypadku nie uwzgl─Ödnienia reklamacji, Towar zostanie odes┼éany wraz z opini─ů co do niezasadno┼Ťci reklamacji.
    8. Klientowi przys┼éuguje prawo wniesienia reklamacji w przypadku wykrycia wady nabytego Towaru przed up┼éywem 2 lat od dnia wydania tego Towaru Klientowi. Roszczenie Klienta o wymian─Ö nabytego Towaru na wolny od wad przedawnia si─Ö z up┼éywem roku, licz─ůc od dnia stwierdzenia wady, nie wcze┼Ťniej jednak ni┼╝ przed up┼éywem 2 lat od dnia wydania Towaru klientowi. W tym samym terminie Klient mo┼╝e r├│wnie┼╝ z┼éo┼╝y─ç o┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu od umowy albo obni┼╝eniu ceny z powodu wady zakupionego Towaru. Je┼╝eli Klient ┼╝─ůda┼é wymiany Towaru na wolny od wad, bieg terminu do z┼éo┼╝enia o┼Ťwiadczenia o odst─ůpieniu od umowy albo obni┼╝eniu ceny rozpoczyna si─Ö z chwil─ů bezskutecznego up┼éywu terminu do wymiany Towaru.
    9. W przypadku Klienta b─Öd─ůcego przedsi─Öbiorc─ů Klient traci uprawnienia z tytu┼éu r─Ökojmi, je┼╝eli nie zbada┼é towaru w czasie i w spos├│b przyj─Öty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomi┼é niezw┼éocznie Sprzedawcy o wadzie towaru, a w przypadku, gdy wada wysz┼éa na jaw dopiero p├│┼║niej ÔÇô je┼╝eli nie zawiadomi┼é Sprzedawcy o wadzie Towaru niezw┼éocznie po jej stwierdzeniu.
    10. W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia Towaru podczas transportu, zaleca si─Ö aby Klient sporz─ůdzi┼é w obecno┼Ťci kuriera protok├│┼é szkody.
    11. Pozas─ůdowe sposoby rozstrzygania spor├│w:
      1. informujemy, ┼╝e Klientowi b─Öd─ůcemu konsumentem przys┼éuguje mo┼╝liwo┼Ť─ç skorzystania z nast─Öpuj─ůcych, pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszcze┼ä:
        1. mo┼╝liwo┼Ť─ç zwr├│cenia si─Ö z wnioskiem o przeprowadzenie post─Öpowania w sprawie pozas─ůdowego rozwi─ůzywania spor├│w konsumenckich na podstawie Ustawy z dnia 23 wrze┼Ťnia 2016 r. o pozas─ůdowym rozwi─ůzywaniu spor├│w konsumenckich (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823), tj. np. do Wojew├│dzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej w Krakowie (np. http://www.krakow.wiih.gov.pl/);
        2. wyst─ůpienie z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Sta┼éy Polubowny S─ůd Konsumencki dzia┼éaj─ůcy przy odpowiednim Wojew├│dzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej (np. http://bip.malopolska.pl/wiihkrakow/Article/id,112169.html);
        3. zwr├│cenie si─Ö do Miejskiego Rzecznika Praw Konsument├│w o pomoc w zakresie ochrony interes├│w i praw konsument├│w (np. https://www.bip.krakow.pl/?id=400).
        4. Bezp┼éatn─ů pomoc konsumentom w zakresie ochrony ich praw i interes├│w ┼Ťwiadcz─ů tak┼╝e organizacje spo┼éeczne, takie jak m.in. Federacja Konsument├│w (http://www.federacja-konsumentow.org.pl/).
      2. jednocze┼Ťnie informujemy, ┼╝e powy┼╝sze post─Öpowanie ma charakter dobrowolny i obie strony musz─ů wyrazi─ç na nie zgod─Ö.
      3. klient b─Öd─ůcy konsumentem, jest tak┼╝e uprawniony do skorzystania z pozas─ůdowego sposobu rozpatrywania spor├│w i dochodzenia roszcze┼ä w postaci platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporz─ůdzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania spor├│w konsumenckich oraz zmiany Rozporz─ůdzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE, zwanym dalej ÔÇ×ROZPORZ─äDZENIEM W SPRAWIE ODRÔÇŁ.
      4. platforma ODR jest interaktywnym narz─Ödziem udost─Öpnionym konsumentom z Unii Europejskiej, za pomoc─ů kt├│rego mo┼╝na z┼éo┼╝y─ç skarg─Ö. Poni┼╝ej zamieszczamy lik do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr. Stosownie do Art. 1 Rozporz─ůdzenia w sprawie ODR celem powstania platformy ODR jest udost─Öpnienie konsumentom narz─Ödzia u┼éatwiaj─ůcego niezale┼╝ne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozas─ůdowe rozstrzyganie przez internet spor├│w mi─Ödzy konsumentami i przedsi─Öbiorcami na terytorium Unii Europejskiej.
      5. adres e-mail Sklepu Internetowego do kontaktu z Klientami jest nast─Öpuj─ůcy: hello@oliviaplum.com .
  8. INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
    1. Sklep ┼Ťwiadczy na rzecz Klient├│w nast─Öpuj─ůce us┼éugi drog─ů elektroniczn─ů:
      1. umo┼╝liwianie zawieranie on-line um├│w sprzeda┼╝y towar├│w w Sklepie zgodnie z niniejszym Regulaminem;
      2. umożliwienie zakładania kont Klientów w Sklepie;
      3. przesy┼éanie zam├│wionej informacji handlowej dotycz─ůcej Towar├│w.
    2. Klient uprawniony jest do odst─ůpienia od um├│w sprzeda┼╝y towar├│w zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa i na zasadach okre┼Ťlonych w niniejszym Regulaminie. Ponadto Klient uprawniony jest w ka┼╝dym momencie do ┼╝─ůdania zaprzestania ┼Ťwiadczenia przez Sklep us┼éug wskazanych w pkt 1 ppkt b) i c) powy┼╝ej.
    3. Warunki techniczne ┼Ťwiadczenia przez Sklep us┼éug drog─ů elektroniczn─ů s─ů nast─Öpuj─ůce:
      1. dost─Öp do sieci Internet;
      2. korzystanie z przegl─ůdarki internetowej umo┼╝liwiaj─ůcej edytowanie dokument├│w hipertekstowych (typu Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wy┼╝szej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wy┼╝szej, Opera w wersji 12.0 i wy┼╝szej, Google Chrome w wersji 23.0. i wy┼╝szej, Safari w wersji 5.0 i wy┼╝szej);
      3. zalecana minimalna rozdzielczo┼Ť─ç ekranu: 1024├Ś768;
      4. posiadanie konta poczty elektronicznej.
    4. Plum Anna ┼Üliwi┼äska informuje, ┼╝e w zale┼╝no┼Ťci od ustawie┼ä przegl─ůdarki internetowej Klienta, mo┼╝e wprowadza─ç do systemu teleinformatycznego, kt├│rym pos┼éuguje si─Ö Klient, pliki cookies, kt├│re nie s─ů sk┼éadnikiem tre┼Ťci ┼Ťwiadczonych przez Sklep us┼éug, a kt├│re umo┼╝liwiaj─ů p├│┼║niejsz─ů identyfikacj─Ö Klienta wchodz─ůcego na strony Sklepu i s─ů wykorzystywane przez Sklep w celu u┼éatwienia Klientowi korzystania ze Sklepu, jak r├│wnie┼╝ w celu monitorowania ruchu Klient├│w na stronach Sklepu. Klient mo┼╝e w ka┼╝dym momencie wy┼é─ůczy─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç korzystania przez Sklep z cookies poprzez odpowiednie ustawienia w swojej przegl─ůdarce internetowej.
  9. DANE OSOBOWE
    1. Administratorem danych osobowych Klienta Sklepu jest Plum Anna ┼Üliwi┼äska. Administrator przetwarza dane osobowe Klient├│w Sklepu zgodnie z Og├│lnym Rozporz─ůdzeniem o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ÔÇ×RODOÔÇŁ).
    2. Dane osobowe Klienta Sklepu przetwarzane s─ů w celu realizacji zam├│wie┼ä sk┼éadanych za po┼Ťrednictwem Sklepu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO. Dane osobowe Klient├│w mog─ů by─ç r├│wnie┼╝ przetwarzane przez Sprzedawc─Ö dla cel├│w statystycznych, archiwizacyjnych, oraz w celu dochodzenia roszcze┼ä zwi─ůzanych z realizacj─ů zam├│wie┼ä sk┼éadanych za po┼Ťrednictwem Sklepu, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO.
    3. Dokonuj─ůc zakup├│w w Sklepie Klient podaje okre┼Ťlone dane osobowe, niezb─Ödne do wykonania umowy sprzeda┼╝y. Odmowa podania danych koniecznych do realizacji zam├│wienia skutkuje brakiem mo┼╝liwo┼Ťci wykonania przez Sklep umowy sprzeda┼╝y. Nie jest obowi─ůzkowe wyra┼╝enie przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowej na podany adres e-mail lub podany nr telefonu dla realizacji zawartej umowy sprzeda┼╝y Towar├│w. Je┼╝eli zgoda zostanie wyra┼╝ona, b─Ödzie mog┼éa by─ç cofni─Öta w ka┼╝dym czasie. Cofni─Öcie zgody nie wp┼éywa na zgodno┼Ť─ç z prawem przetwarzania sprzed cofni─Öcia.
    4. Administrator b─Ödzie udost─Öpnia┼é dane osobowe Klienta podmiotom, kt├│re wsp├│┼épracuj─ů z nami przy wykonaniu umowy sprzeda┼╝y zakupionych przez Klienta Towar├│w, w tym odbioru p┼éatno┼Ťci za zakupione Towary, jak r├│wnie┼╝ dostarczenia Towar├│w.
    5. Przekazane przez Klienta dane osobowe b─Öd─ů przetwarzane w okresie niezb─Ödnym do realizacji umowy sprzeda┼╝y, a tak┼╝e roszcze┼ä reklamacyjnych, jak r├│wnie┼╝ potwierdzenia wykonania obowi─ůzk├│w Administratora oraz dochodzenia roszcze┼ä lub obrony przed roszczeniami, kt├│re mog─ů by─ç kierowane przeciwko Administratorowi ÔÇô jednak nie d┼éu┼╝ej ni┼╝ 10 lat od dnia przekazania Administratorowi przez Klienta jego danych.
    6. Na zasadach okre┼Ťlonych w RODO Klientowi przys┼éuguj─ů nast─Öpuj─ůce prawa w zwi─ůzku z przetwarzaniem jego danych osobowych przez Administratora w zwi─ůzku z prowadzeniem Sklepu: prawo dost─Öpu do danych, ich aktualizacji, prawo ┼╝─ůdania przeniesienia danych, ich usuni─Öcia, zg┼éoszenia sprzeciwu co do przetwarzania danych oraz prawo ┼╝─ůdania ograniczenia ich przetwarzania.
    7. Klientowi przys┼éuguje prawo do zg┼éoszenia skargi do Prezesa Urz─Ödu Ochrony Danych Osobowych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych Klienta przez Administratora.
  10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje si─Ö odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego lub przepis├│w innych akt├│w prawnych maj─ůcych zastosowanie do dzia┼éalno┼Ťci i funkcjonowania Sklepu.
    2. Klienci posiadaj─ůcy konto w Sklepie zostan─ů poinformowani o zmianie regulaminu za po┼Ťrednictwem korespondencji e-mail. Klientowi, kt├│ry nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przys┼éuguje uprawnienie do usuni─Öcia konta w ka┼╝dym czasie.
    3. Dokonana przez Sprzedawc─Ö zmiana Regulaminu nie b─Ödzie mia┼éa wp┼éywu na realizacj─Ö um├│w zawartych przed jej wej┼Ťciem w ┼╝ycie.
    4. Do umowy sprzeda┼╝y produkt├│w w Sklepie stosuje si─Ö prawo polskie. Umowa zawierana jest w j─Özyku polskim.
    5. S─ůdem w┼éa┼Ťciwym dla rozstrzygania spor├│w jest s─ůd miejscowo w┼éa┼Ťciwy wg. obowi─ůzuj─ůcych przepis├│w.
    6. Plum Anna ┼Üliwi┼äska zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w ka┼╝dym czasie. Zmiany Regulaminu maj─ů zastosowanie do zam├│wie┼ä z┼éo┼╝onych po dokonaniu danej zmiany niniejszego Regulaminu, z zastrze┼╝eniem postanowie┼ä ust. 1 powy┼╝ej.
    7. Wszelkie zamieszczone w Sklepie znaki towarowe i nazwy firmowe nale┼╝─ů do prawnych w┼éa┼Ťcicieli i zosta┼éy umieszczone w celach informacyjnych.
  11. WZÓR FORMULARZY
    1. Wz├│r formularza reklamacji
    2. Wz├│r formularza odst─ůpienia od umowy

Wz├│r formularza odst─ůpienia od umowy

(formularz ten nale┼╝y wype┼éni─ç i odes┼éa─ç tylko w przypadku ch─Öci odst─ůpienia od umowy)

ÔÇô Adres do zwrot├│w:

Plum Anna Śliwińska , Grzegórzecka 67D/ 83, 31-559 Kraków

 

wraz z dopiskiem "Zwrot oliviaplum.pl"

 

hello@oliviaplum.com

ÔÇô Ja/My(*) ÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽ.niniejszym informuj─Ö/informujemy(*) o moim/naszym odst─ůpieniu od umowy sprzeda┼╝y nast─Öpuj─ůcych rzeczy(*) ÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽ.umowy dostawy nast─Öpuj─ůcych rzeczy(*) ÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽ..umowy o dzie┼éo polegaj─ůcej na wykonaniu nast─Öpuj─ůcych rzeczy(*)/o ┼Ťwiadczenie nast─Öpuj─ůcej us┼éugi(*).........................

ÔÇô Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)..............

ÔÇô Imi─Ö i nazwisko konsumenta(-├│w)................

ÔÇô Adres konsumenta(-├│w).............................

ÔÇô Podpis konsumenta(-├│w) (tylko je┼╝eli formularz jest przesy┼éany w wersji papierowej)...................

ÔÇô DataÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽÔÇŽ...

  1. Aktualna wersja Regulaminu zosta┼éa przyj─Öta i obowi─ůzuje pocz─ůwszy od 01.11.2021